środa, 18 września 2013

Fakty o mnie ;)

A więc tak jak w poście niżej dodałam post z pomysłami na posta a więc zaczne je spełniać. Jako pierwsze są fakty o mnie:

1.Nazywam się Aśka
2.Chodzę do 2 gimnazjum.
3.jestem miłą osobą
4.i koleżeńską
5.traktuje ludzi tak jak oni mnie
6.nie mam wrogów
7.mam 2 rodzeństwa
8.mieszkam w domu jednorodzinnym
9.bloga prowadzę od czerwca
10.Lubię to co tu robie
11.boje się pająków
12.podoba mi się pewien chłopak
13.jestem osobą kreatywną
14. lubie pisać opowiadania
15.mam do tego specjalny zeszyt
16.nie lubie matematyki
17.jestem wdzięczna osobom które odwiedzają mój blog
18.moje życie jest pełne wrażeń
19.Mam dwie prawdziwe przyjaciółki
20.myśle ze tyle wystarczy żeby was nie zanudzić

Zapraszam na jutrzejszy post i zaprazsam do komentowania i obserwowania za wszystko się odwdzięczam w ten sam sposób :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz